Thursday, September 08, 2005

avainkohta kaappi lukko mutta ovi ei banaania
hyvä sisällä ruoka jäsentää ja hyvä ruoka jäsentää
(varmasti) kuinka montaa leivänpalaa vastaa kaksi riisikakkua
entä kuinka monta banaania on ahdinko on romantiikka on
hetki raikkautta on kaikessa kaikesta kaikki on kumulatiivista

koirani sivuprofiili on nauravan, lepakon, hyeenan, kylmä kirsu
yllättyisit miten kylmä ruutuni on yllättyisit miten kylmä
kirsuni on!kehtaatkin toistaa kaiken toistaa älä toista toinen
toistaan älä minua älä toista molemmat toistaa kaksi toistavaa
ja minulla on sinulle vain ”Bububu”, rutiineja holvistoittain
viistoa virtsapintaa lentäviä narttujen palaa banaaniisi
paniikkihäiriöinen sinä toimit kuin pyyhekumipäinen hissi
kirjallisuuskonferenssin kahvitilaisuus
naposteltavia cocktail-leipiä professoreja
pienessä tilassa kahvit ja mehut sylissä

kaappi avainkohta lukko banaani
pimeässä ei ole niin yksinäistä kuin valossa, valo rajoittaa
minä olen tiikeri ja metsästäjä hyvänolon rutiinit
eivät, lepää tässä minuutti, paina pain paina hajurakoa
eiliseen ja siellä minä olen, hampaat tipahtelevat kuin
siellä minä olen ja
vesipisaroiden putoamisen järjestys

No comments: